Ojdå, det tog visst lite längre tid..

Men nu är jag iaf här och bloggar! Känns som evigheter sen, men nu ska jag börja uppdatera ordentlligt igen. :)

Idag har jag varit hemma ifrån skolan, har åkt på det Hampus hade förra veckan. Har dock inte gjort något vettigt hemma. Bara legat och kollat på tvn. Sov ju inte så bra inatt..
Eller jo, jag har satt på lösnaglar! Andra gången jag har det, och förra gången gick dom sönder efter en dag. Får hoppas de håller längre denna gången! ;)

 

Men nu ska jag glo på film. Vi hörs! :*


Kommentarer
Postat av: Liza

jättefint :) Vad använder du för lösnaglar och hur gör du för att inte få fula luftbubblor under? Tack för en bra blogg! :)

2010-05-19 @ 18:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0