Världen går under - Filmer

Som ni förstår utav titeln så är det en film där jorden går under. Såg den igår med min syskon. Trodde att det skulle vara bättre. Inte för att den var dålig, jag förväntade mig bara mer.

Jag tycker dock att John Cusack är en jävligt bra skådis. Så det gjorde ju filmen lite bättre. :)

Här kan ni läsa om filmen på imdb.

 

Av mig får den 3 utav 5 möjliga. :)

 

Såg dock inte början på denhär filmen. Jobbade ju.. Men det jag såg var sjukt bra. Denna var mycket bättre än 2012. Dock var slutet ganska kasst. Nicolas Cage spelar huvudrollen i denna filmen, också en utav mina favorit manliga skådisar.

Här kan ni läsa om filmen på imdb.

 

Av mig får den en 4 utav 5 möjliga. ( hade fått en 5a om slutet var bättre)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0