Nyduschad, men fortfarande lika snuvig!

Godmorgon. Eller, goddag! :)

Förlåt för mitt dåliga bloggande, men igår var jag ju som sagt hos Mamma & Pappa hela dagen. & idag har jag mest legat i sängen, är sjuk. :(

Nyser och hostar hela tiden. :(:(
Men iaf, lyckades ta mig in i duschen, och nu sitter jag här i sängen och kollar på när Hampus spelar tvspel.
Skulle bloggat för en stund sen, men thisbe kom och la sig på hela datorn så det gick inte. Hon var så himla gosig!
Men när hon märkte att jag hellre ville blogga gick hon ist till Hampus.

Såhär såg det ut! :)

 

Aja, nu är jag ashungrig. Men det är så himla svårt att äta, eftersom det gör så ont i halsen. Men ska försöka få i mig lite yoghurt. ( och lite övrig information, jag nös 5 gånger under tiden jag skrev föregående mening!)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0