Måndag, vecka 13!

Nu är det bara en vecka kvar. Sen är det lov!
& jag ska säga upp mig på jobbet idag. Tjänar så himla dåligt och jag har inte ens tid att jobba just nu. Har hamnat efter i skolan lite..

Just nu sitter jag i skolan, har rast just nu. Så jag sitter och kollar lite på bella och tyra show. Jag tycker det är askul!
Tycker inte om tyra spec mycket dock. Hon är ganska tråkig och konstig..

Trodde att jag slutade vid ett idag som vanligt, men det visade sig att vi har tema dagar. Så slutar inte förens tre..
Skulle egentligen tränat efter skolan, men får inte tag på Emma. Måste ju säga till henne att vi ändrar tiden..
Så får se hur det blir med träningen, men jag vill verkligen. Har inte tränat på evigheter! För varje gång jag planerar att träna dyker det alltid upp andra saker. Som idag t.ex..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0