Lång lista, del 1. :)

1. Vem är du? Alma Rickardsson
2. Attityd: Eh. Vet inte. Vill ha allt på mitt sätt kanske? :P
3. Ålder: 17. 18 i augusti! :D
4. E-post: [email protected]
5. Hemsida: Det vet du redan. :D
6. Du kommer från: Sverige
7. Du bor: Jönköping
8. Ekonomi: Ibland bra, ibland sämre.
9. Civilstatus: Förhållande med världens bästa
10. Stjärntecken: Lejon
11. Mac eller PC? Jag har en av varje. Men jag tycker om Macen mer. Oftast.
12. 1024*768 eller 800*600? Oj, jag vet inte?
13. Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat? Mozilla
14. Din bästa egenskap: Oj, jag vet inte. Ingen aning.
15. Din sämsta egenskap: Vet inte det heller. :P
16. Husdjur: Min syster har tre katter. Men jag bor ju med dom också så. :P
17. Familj: Mor, Far, Syster och två bröder.
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Händerna förmodligen.
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Eh, alla Hampus? :P
20. Jag sover: Så mycket jag kan.
21. Djur jag är lik: Katt brukar jag få höra.
22. Tror du på något? Mig själv.
23. Frisyr: Oj, ingen alls! Ska klippa mig och färga håret snart. :J
24. Hårfärg: Alla möjliga.
25. Ögonfärg: Grön-grå-gula.
26. Längd: 159 c
27. Vikt: Vet jag faktiskt inte ens själv. Har inte vågat väga mig på ett bra tag! xD
28. Skostorlek:38-39
29. Gillar: Mina nära och kära. :D
30. Ogillar: Fisk!
31. Favoritmat: Jag vet inte. Köttbullar kanske.
32. Favoritglass: Ben n Jerrys cookie dough.
33. Favoritdessert: Cheesecaken Emma gjorde!
34. Favoritpizza: Cappricosa med lök och sås! :D
35. Favoritdryck: Trocadero!
36. Gillar du godis? Självklart. (a)
37. Isåfall vilken sort? Allt utan sötlakrits typ. :P
38. Favoritdrink: Vet inte. Pina colada är ganska god. & Teguila sunrise!
39. Favoritfilm: Pongo! :D
40. Favoritdag: Lördagar tror jag. både sova länge och vara uppe sent!
41. Favoritklädesplagg: Tights.
42. Favoritbok: Ingen aning. Har typ bara läst harry potter så får väl säga det. :P
43. Musiksmak: Allt möjligt!
44. Favoritdoft: Sånna dofter som får dig att minnas saker.
45. Favoritblomma: vet inte.. orkidéer är fejna
46. Öl eller vin? Öl
47. Liknar du en kändis? Tror inte det.
48. Senast köpta skiva: Oj, det var längesen. Ingen aning..
49. Senast film på bio: Prinsessan och grodan
50. Bästa låten i världen: Kan inte säga, det finns så himla många bra!

Kommentarer
Postat av: Kia

Grattis! Du är en av de 10 FINALISTERNA för Veckans Blogg! :) Nu är det bara att skaffa så många röster som möjligt! :) Lycka till!

2010-03-29 @ 17:31:53
URL: http://kiiika.blogg.se/
Postat av: Miiicha

No 10. Lejon ...det gillas ! :)



|| M

2010-03-30 @ 01:12:24
URL: http://miiicha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0