Jag hatar att diska!

Det är nog bland det värsta som finns. Det är kletigt och blött och man får russinhänder. Ush säger jag!
Men nu är jag klar! :D

& jag fick ett lite halvargt samtal ifrån Frida efter förra inlägget där jag skrev att jag inte skulle göra något idag. Klart vi ska leka, förlåt diskmedel! :D

Det blev faktiskt en liten promenix på morgonen, med Hampus! Vi fick en liten omväg till farfars grav och hälsade på. Sen när vi går förbi teatern så står Carro där! Haha, inte träffats på typ ett år och sen träffas vi två gånger på mindre än två veckor. himla kul!

Emma fyller ju 22 imorgon så vi var och handlade lite behövligt på willys. :) Måste ställa klockan imorn, för hon går upp så mycket tidigare än oss. Så för att överraska henne måste vi vara uppe före henne!


Aja, nu ska jag städa lite på mitt rum. Vi hörs sen! :*

Jag & Carro innan dansuppvisningen förra vintern. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0