Jag blir galen!

Ja, ni vet ju hur jag har ändrat min design hela tiden. :P Men nu blir jag snart frustrerad.
För på min stationära dator så är det samma färg på bakrunden som det är på headern. Samma kod på färgen alltså.
Men när jag sitter på min mac. Då är det två helt olika färger. Jag testade t.o.m att göra om headern på macen och lägga in samma kod där som det är på bakrunden.
Men det är fortfarande två olika färger. Så det är alltså samma kod, fast ändå två olika färger.
Hur sjukt är inte det? :S

Det gör mig för övrigt galen varje gång jag kollar på min blogg! Så jag funderar stark på att göra om designen helt ännu en gång.
Får se om jag kanske orkar göra det imorgon. Vem vet.

Aja, nu ska jag iaf sätta på en film och försöka sova. Men det är inte så lätt när näsan rinner hela tiden...
Måste även få ut Thisbe ifrån mitt rum också. Men hon känner alltid av när jag ska sova. Så då kryper hon in längst in under sängen så att jag inte når henne.
Så hon är trots allt inte så dum som hon ser ut. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0