Godmorgon! :)

Vaknade precis, ligger fortfarande kvar i sängen dock. Eftersom Hampus sover funderar jag på att ta en liten promenix. Kruxet är bara att jag inte hittar här i huskvarna. Haha!

Gårdagen var väldigt bra! Först var det shopping med mor och syster som gällde. ( visar bilder på mina köp sen! ) Fick även träffa ville, mammas nya hund. Hur söt som helst, ville ta med honom hem!
Sen Var ju jag med mina underbara vänner Lina & Madde. Vi kollade på hockey, och som ni redan vet slog hv ut timrå! :) När matchen var slut drog vi vidare till några killar som Hampus spelar med. Det var relativt trevligt. Jag hade ju ingen dricka, så alla var fulla utan jag. Men det var ganska kul ändå. :)

Idag har jag inga spec planer. Bara ta det lugnt. :)

Aja, nu ska jag gå och se om Emma är vaken. Hon kanske vill gå på en promenix! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0