Förlåt!!

Har inte hunnit blogga. Har bara åkt fram och tillbaka överallt hela tiden..

För i Fredags var det ju Emmas överraskning först, och det va att min kusin träffade oss på June och sen bjöd vi henne på prinsessan och grodan! Efter de åkte vi hem och åt, sen fick jag skynda mig iväg till Daimen..
Där blev det, spel, marängsviss, prat och skratt! & runt 12, drog jag och Frida vidare till Rojas. Där Rojas, Hampus, Kevin & Gadde befann sig. Mysig kväll!!

& igår, åkte vi ifrån rojas på morgonen, sen till mig och hämta en sladd, sen hem hem till Hampus och äta frulle. Sen hem till mig och hämta öl på kvällen.
Det slutade i en vanlig kväll hos Rojas, men vattenkrig och dans! haha. :)

Men nu måste jag gå och duscha! Puss.

Kommentarer
Postat av: SANDRA

Nästa vecka, vadå.?

(ser du något fel på kommentars rutan hos mej.? Kan du kommentera.? Sitter menyn jämte inläggen.?)

2010-03-14 @ 19:32:54
URL: http://sandrarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0