En lista!

SEX/KÄRLEK

Är du singel nu? - Nej. :)
Föredrar du långa förhållanden eller massa strul? - Förhållande! Iaf med min Hampus. :)
Är du redo o satsa på ett förhållande nu? - Oja!
Har du haft sex? - Ja.
Har du en kk? - Nä.
Har du kört oskyddat nån gång? - Ja
Har du playat någon nångång? - Nae
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Nä
Har du någon kille/tjej på g nu? - Jag har Hampus.
Haft sex på fyllan? - Ja
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? - Ja. :)
Sparat något från ett gammalt förhållande? -Haha, ja
Somnat gråtande pga kärleken? - Ja
Varit på en blind date? - Nä


FAMILJ/BOENDE
Bor din mamma och pappa tillsammans? - Ja. :)
Har du några syskon och isåfall vad? - En storasyster och två storebröder. :)

Bråkar du ofta med din mamma/pappa? - Nja. Inte nu när vi inte bor tsm. :P
Hur bor du (villa, lägenhet osv)? -Lägenhet
Har du eget rum? - Jao. :)
Vilken färg har du på tapeterna? - Vita.
Brukar du måla på väggarna? - Ja hela tiden! ?
Har du en tv i ditt rum? - Japp.
Stor eller liten säng? - 140 cm. Så kan inte klaga! :D
Är dina syskon jobbiga? - Ibland.

SISTA SOM...
Du fick en puss av? - Hampus såklart.
Sov med dig i samma säng? - Thisbe? :P
Du delade ett riktigt skratt med? - Emms. :)
Du hade sex med? - Hampus
Du höll i handen? - Hampus
Du var på stan med? - Oj, Emma tror jag. Får inte shoppa nu ju!
Delade en pizza med dig? - Mamma tror jag. :P
Skicka ett sms till dig? - Hampus.
Du kramade? - Hampus

ÖVRIGT
Har du nånsin smygit ut utan lov? - Haha, eftersom jag mådde långt ut på landet kändes det ganska onödigt att smyga ut i trädgården på kvällen. :P
Brukar du tjuvkika in i andras fönster? - Nä. :P
Längtar du till sommarn igen? - Som in i!
När du tittar dig i spegeln, vad säger du då? - Jag brukar inte säga något alls. :P
Vill du ha barn? - Ja.
Har du gjort något olagligt? - Ja
Vill du så får du gärna berätta vad? HEHE
Har du några tatueringar/piercingar? - Piercing i öronen, läppen och tungan.
Hatar du någon riktigt mycket just nu? - Nä. :P
Bäddar du ofta sängen? - Händer ibland.
Vad gör dig riktigt glad? - Hampus Emma och mina vänner. :)
Går du i kyrkan? - Nej.
Gillar du att sjunga? - Ja! :D
Har du egen dator? - Ja. Två t.o.m

Hur mår du idag? - Förjävligt.
Vilken klass går du i?
- styb
Har du mycket pengar just nu? - Icke!
Är det jobbigt o svara på frågorna? Nä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0