En lista innan jag åker! :)

Är du kär? Ja!
är du ihop med nån? Japp! :)
Är du en sportfåne? Haha, nej!
Går du i en sport? Nopp
Är du rik? om så vore.
Är du shoppingsugen? Kan inte tänka på annat!
Är du ressugen? Oja!
Är du skolsugen? Haha, nej.
Är du irriterad? Inte spec. :P
Vilken film såg du senast? Lilo & Stitch.
Vilken internetsida besökte du senaast? Blogg.se
Vad sa du senast, till vem? Till Emma: "jag tror inte det kommer hjälpa"
Vad gjorde du i förrgår? Jobbade.
Vad har du gjort idag? Sovit, ätit, diskat och duschat.
Vad ska du göra ikväll? Glo film eller något.
Vilket land besökte du senast? Egypten.
Vad såg du senast på tv? Joey.
Senaste köp? tights, rouge, kajal.
Vad har du dåligt samvete för? för migsjälv, för jag inte tränat ordetligt. :J
Vad har du för skor? haha, många. Fast inte tillräckligt.
Vad har du på dig nu? Tights och en tröja.
Är du vegitarian? Halvt typ. Emma är ju, så jag äter ju aldrig kött. Inte ofta iaf.
Vad drack du senast? Fanta! :D
Gillar du att laga mat? Ibland. :)
När sjöng du senast? Innan.
Håller du det städat? Ibland.
Vad gör dig lycklig? Hampus! <3
Vad gör du just nu? Kollar på Joey.
Lyssnar du musik just nu? Nä. inte just nu.
Favorit-färg? Rosa, svart, vit, lila. Allt typ!
Favorit-mat? Tacos!
Favorit-skådis? Jessica Alba.
Favorit-film? Pongo kasnke! :D
Favorit-tvpogram? One tree hill.
Favorit-låt? Just nu har jag ingen! :O
Favorit-godis? Choklad är alltid gott.
Tar du många "ego-bilder"? Ibland. :J
Gillar du att fotografera? Ja. men just nu har jag ingen kamera. :(
Egen mobil? Ja
Egen kamera? Nä, den blev snodd för ett tag sen. :(
Egen dator? Ja. Två, om man räknar med den jag får i skolan. :P

Kommentarer
Postat av: Hannah

fin design du har! :)

2010-03-03 @ 16:57:53
URL: http://hannahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0