Lite bilder ifrån dagarna som gått

Har ju vart dåligt med uppdateringen det senaste. Men har inte varit inne så mycket, eller iaf inte vid någon dator. hehe.

I Tisdags hade jag en jätte mysig dag med Hampus & Simon. Först så åkte vi till gränna, sen plockade vi upp Frida och åkte runt lie överallt. Sen bestämde vi oss för att åka ut till landet och bada. Vi hämtade även upp Axel på vägen. :) Asvarmt i vattnet!

När vi skulle åka till stranden stod det en kossa mitt i vägen! Den sprang sen en bra bit framför bilen innan den förstod att den skulle gå av vägen.

 

Nu ska jag & Hampus snart åka hem till honom och äta frukost. Han får nämligen inte äta här längre för min syster. Galet, men sant.

Vi hörs! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att bada. =)

2010-06-26 @ 13:53:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0