God kväll/Natt

Det bestämdes helt hux flux att Frida skulle komma hit och glo film. Därför har det varit lite dött i bloggen nu på eftermiddagen.
Vi fick och hyrde skräckfilmer. Alltid när jag hyr filmer så lyckas jag alltid ta någon dålig. Men denna gången lyckades det faktiskt bli två dåliga! :o haha. Den tredje var dock bra. :) Instängd 2 var hette den. & med tanke på slutet kommer det helt klart bli en 3a.

Nu har Frida åkt hem och jag och Emma sitter och kollar lite på Grease som går på tv4+ nu. Ska nog gå och lägga mig i sängen och kolla lite vänner snart. Är ganska trött. & det är ju en dag imorgon också. :)
Så godnatt på er, så hörs vi imorgon! ♥



Kommentarer
Postat av: ida

Svar: Hejsan! Jag kan kanske hjälpa dig med din design när jag får tid. Skicka ett mail till [email protected] och berätta hur du vill ha. Kram.

2010-07-11 @ 12:29:43
URL: http://writtenbyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0