6 juli 2010

Hallå!
Blev visst ingen mer uppdatering i söndags, och inte igår heller.
Men nu är jag här igen! Har varit hemma hos mina föräldrar nu i några dagar och hjälpt till att måla.
Men imorgon bär det av hem igen! Eller, hem och vända.. Ska till Lina och grilla på kvällen. Ska bli mysigt, har verkligen saknat henne!

Föresten så har jag ju helt glömt bort att berätta att i Lördags så hade jag och Hampus varit tsm i två år.
Det firade vi med att gå på en supermysig piknik i "skogen" och sen bada. vi väntade dock tills klockan elva innan vi gick ut så att vi skulle få vara helt ensamma!

Men nu ska jag dra ner och glo tv igen. & skära upp lite annanas att mumsa på till. Asgott! :D
Puss. ♥



Hittade en gammal bild på mammas dator. Hur snygg var inte jag när jag var liten? haha!


Kommentarer
Postat av: Lina

Svar: Jo du var duktig Alma :) Jo the och bulle till efterrätt ;)

2010-07-06 @ 21:44:49
URL: http://lina.vaim.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0