Söndagskväll.

Söndagar går alltid så himla snabbt. Eller, helt helgen går alltid snabbt.
Så nu när det är söndag, tänkte jag berätta för er hur min vecka 6 sen ut. ;)

Måndag: Hårfärlängningskurs i skolan, ända till klockan 6.
Tisdag: Skola. Jobbintervju och sen middag hos morföräldrarna.
Onsdag: Skola, träning och sen älskling.
Torsdag: Skola, Sminka 7or som kommer och hälsar på våran skola.
Fredag: Skola, träna. ?
Helgen är oklar!

Känns så himla skönt att det bara är en vecka kvar sen är det lov! & då är jag ledig i tre veckor, helt underbart.
Nu ska jag nog ta och lämna datorn och ist göra lite nytta. Vi får höras imorgon! :)

Jag, Linda, Daim & Stina en helt vanlig dag i skolan. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0