Sista måndagen innan tre veckors ledighet!


Nu
är jag äntligen hemma! Det var en lång dag igen. & jag ber om ursäkt för att jag inte hunnit uppdatera, men det har varit väldigt stressigt.

Började dagen med att försova mig, förstår dock inte hur jag lyckades med det. Hade ställt två klockor för att det var viktigt att jag kom i tid idag. Men det är väl min tur det..
Sen när jag väl kom till skolan fick jag reda på att de som höll i kursen var en skånska och en norsk. Det är ju en fördel om man förstår vad dom säger när man ska lära sig. Men vi fick göra det bästa av situationen, det blev dock endel nickande. hehe.

Emma har redan ätit, och jag orkar verkligen inte ställa mig och laga mat. Så jag ska nog gå och slänga ihop en sallad och sen gå och kolla på oth! Allt för längesen jag såg det nu.

Ps: Eftersom min kamera blev snodd för någon månad sen så kan jag inte ta några bilder. Därför blir det en ganska bilderlös blogg nu i början. Men såfort jag får pengar ska jag införskaffa mig en ny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0