Nu får snön försvinna!

Är så himla trött på snön nu. Det är så himla kallt, och alla bussar och tåg är sena!
Åkte och fikade med Jossan efter jobbet idag, och sen skulle jag vänta med henne på hennes tåg. Först var det ca 40 minuter försent. & när det hade gått 40 minuter så sa dom att tåget var inställt..
Då var vi sura.. Så hon bestämde sig att sova hos Alex ist. Då när vi gick upp och skulle ta bussen hem. Den ska gå var 10e minut. Vi fick vänta ca 30 minuter!
Fy va mina fötter var kalla!

Men nu är jag iaf hemma, har fått i mig lite mat också. Var behövligt. :)
Nu ska jag ut och röka, sen måste jag diska.. Om jag inte gör det imorgon bitti. Får se..
Sen ska jag faktiskt krypa ner i sängen, är hur trött som helst!
Jobbar ju dag imorgon också, så behöver sova ordentligt..

Efter jobbet imorgon blir det träninng, ska bli så himla skönt!!

Men som sagt, röka var det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaa....gumman ...fy fan vad jobbigt det var att vänta på tåget i går...men tur att man har alex då

kram JOSSan

2010-02-23 @ 13:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0