Komedi på en fredagskväll.

Jag, Sis & älskling sitter nu och kollar på raw comedy club.
Det blev att vi åkte ut till mor och far idag, så hann inte uppdatera innan. & vi har inte varit hemma så länge..

Men det var mysigt på landet. Vi bakade tårta, åt tårta kollade på tv och pratade och sådär.
Jag fick även kött utav far. Jag är ju nästan veggo nu ju, haha! Så ska bli gött med lite kött. :P
Tog även med mig alla mina jackor hem, så nu väntar jag bara på att snön ska smälta så jag kan dissa vinterjackan!

Imorgon ska jag ju som sagt ut och äta med tjejerna, sen blir det hem igen och glo på melodifestivalen. Darin är ju med imorgon! Jag måste ju erkänna att jag var en av alla de småtjejerna som var kär i Darin när han var med i idol.
Nu har jag dock kommit över min lilla crush ;) Fast jag tycker fortfarande att han är bra! Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0