Jag är skeptisk!

Sis & jag sitter nu och kollar på outsiders. Idag handlar det om elallergiker..
Jag är himla skeptisk. Spec på det paret som bor i husvagn. Började värma upp lite till det när man fick se hur mkt de fick ju upp för sin "sjukdom". Men när de sen säger att hennes pojkvän också blev smittad tänker jag bara attentionwhores! Dom är nog bara ett par hippies som vill bo utan el i en stuga ute i skogen och samtidigt få betalt för det.
Dock tkr jag de ändå borde jobba. Det finns ju liksom jobb som inte kräver att du är i närheten utav el. Töntigt tkr jag!
Vad tror ni, är dom sjuka?

Måste tillägga att se hon anita tror jag hon hette var ganska läskigt. Hon har nog någonting. Men jag är fortfarande skeptisk till hippieparet.


Kommentarer
Postat av: Hampus

Vi måste göra om din header! Med bättre kalibrerad skärm ser man massa misstag.

2010-02-08 @ 22:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0