Indian krigs målning.

Gud vilken onödig dag. Började ju som sagt inte förens klockan tolv idag.
Men när jag kommer till skolan visar det sig att varken cilla eller åsa är här idag. Så vi gör absolut ingenting! & vi slutar 13.20. Så jag kom till skolan för att sitta här i 1 timme och 20 minuter och göra absolut ingenting.

Sen ska jag hem, vara hemma i någon timme. Sen bär det av mot stan igen, för jag har ju jobb intervjun idag.
Ja, nu är jag lite kinkig.

Men jag har fått lite gjort iaf, skrivit en halv sida om 30-talet mode och en halv sida om 40-talets mode. Hittar fan inte mer, men det måste bli en hel sida. Jag bli helt galen!

Tänker jag skulle bjussa på en fin bild på mig ifrån förra veckan när michelle hade gjort indian krigs målning på mig. ;)

Såhär snygg har jag nog aldrig varit förr.


Kommentarer
Postat av: SANDRA

Sv: Men oj, det trodde jag inte skulle hända..

Ne jag ska jobba hela lovet, tyvärr.

Men någon helg går säkert bra.



Vilken linje går du.? asså på gymnasiet. =)

puss. <3

2010-02-09 @ 17:46:52
URL: http://sandrarr.blogg.se/
Postat av: SANDRA

Sv: Okey men det är ju bra :D hihi

Oooh, de vill jag med gå.!

Men jag vill gå turism med (som jag går nu)

Jag tänkte att jag ska gå stylist efter gymnasiet, om de finns någon högskola som har det.

Sen ska jag vara reseledare i Spanien och sen jobba med mode hahah :D.



Puss <3

2010-02-09 @ 20:03:01
URL: http://sandrarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0