Ice age och tee!

Underbart. Jag älskar kvällar, alla är lika underbara. När man är sådär lagom trött, tar en kopp te och sätter på en mysig film att somna till.
Idag valde jag som ni kanske förstår, ice age. Började se lite på den imorse, och nu ska jag då se klart den.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Skulle egentligen hem till mor och far och fira Adam. Men mormor och morfar vill inte komma för att det är så mycket snö. & då blir nog kalaset framskutet.
För jag har ingen lust att åka ut om jag inte får skjuts in till stan sen, för att nu när det är snö vet man aldrig när bussarna kommer där ute. & jag är inte så taggad för att frysa rumpan av mig..

Hoppas dock att det blir som planerat, för jag saknar landet lite. & Mor och Far..
Men om inte, så kommer Hampus hit och det blir en vanlig myskväll..

På Lördag blir det ut och äta med tjejerna. Sjukt mysigt! :)
Men nu ska jag ta och dricka mitt te innan det blir kallt. Natti!

Bild från en mysig höstpromenix med acke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0