Hemma, trött och ganska nöjd.

Det gick faktiskt väldigt bra idag. Vi hade ju först utbildning, då vi fick veta hur allting fungerar och så. Sen fick vi testa i en timme. Det var läskigt! Men det släppte sen och då gick det faktiskt väldigt bra.
Bokade 3 st på mindre än en timme. Ganska bra för första gången tycker jag. :)

Dock blev jag så himla trött, har ju varit igång hela dagen. & det ska jag ju även vara imorgon, så jag känner att jag kanske skulle ta en tidig kväll idag.

Är i skolan 8-20 imorgon, så det kanske inte blir så mycket uppdatering imorgon heller. Ska försöka uppdatera så ofta jag kan, kan dock inte lova något.

Nä, nu ska jag ut och ta natte ciggen och sen slötitta på en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0