Hallå!

Nu är jag tillbaka och bloggar igen. Bloggade på en annan adress innan, sen tröttnade jag. Men måste ju erkänna att det blev lite tomt utan bloggandet. Så jag ger det ett nytt försök! ;)
Ni som följde med ifrån min förra blogg vet ju redan ganska mycket om mig. Men för dom som precis trillat in. tänkte jag berätta lite om mig själv.

Mitt namn är Alma, för den som har undgått det. Jag är 17 år och har precis flyttat ihop med min syster Emma.
Går första året på gymnasiet, inriktining styling. Jag skulle egentligen gått i tvåan. Men jag bytte linje, så det fick bli att gå om ettan.

fritiden är jag mest med mina kompisar eller Hampus min pojkvän sen 1 ½ år tillbaka. Jag tkr även om hockey, shopping och att träna. ;) Så det är väl mest det som kommer i bloggen. & lite mode och smink såklart!

Ja, men nu måste jag klä på mig. Mor och Far kommer snart på en fika! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0