Alma hissar och dissar!


» Jag vill dissa långa köer i mataffären! Men blir så trött, spec när man ställer sig i fel kassa. Som idag, det var två kassor öppna. Vi ställer oss i den ena. Sen är det en i den andra kassan som sänger att vi kan gå före henne. Då blir vi glada och gör det.
Men det hade gått så sjukt mycket snabbare om vi stått kvar. Det kassar var hur seg som helst.
& det är ju alltid godis vid kassorna också. Så när vi stod där, såg vi ju en massa nya sorter och då packade vi ju på oss en massa som vi inte hade gjort annars. Så för att göra det kort. Dissar både långa köer och godis vid kassorna! ;)



» & när vi stod där och packade vi på oss en massa godis. Ville vi testa den nya mentos cola. Så vi köpte med oss en sådan hem. Sjukt god! Nya favoriten. :D
Och för er vegetarianer där ute, den är helt okej! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag måste testa den nya mentos!!



Min lillasyster kommer att upptadera min blogg dagligen nu när jag åker till Lappland imorgon utan internet.Hon är nio år gammal. Följ gärna hennes liv i en vecka!

2010-03-01 @ 09:06:09
URL: http://bubblegumprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0