Allt är snöns fel!

Blev inte att jag gjorde något idag. Skulle varit med Lina, men det blev inte så. Men jag & Emma gjorde pizza och kollade på Let's dance. & nu, vi gör absolut ingenting! Det finns ju verkligen ingenting att glo på. Jag saknar dom gamla fredagarna och lördagarna, fångarna på fortet, gladiatorerna, Sikta mot stjärnorna, småstjärnorna, på rymmen och såklart disneydags! :D

Nu är det ju bara skit. Dåliga svenska humorprogram. Sääämst.
& jag tror inte att det blir bättre av att jag fortfarande mår illa och har huvudvärk. Säkert för snön gör mig trött och lite deppig. :P

& jag blir ju inte mindre deppig, när man slår på tv 8 och se det väldigt "glada" slutet på moulin rouge.:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0