Kan man kalla det nattinlägg?

Det är svårt att veta. För endel är det natt nu, och för andra är det bara sen kväll. Haha.
Men iaf, nu har jag krypit ner i sängen och kollar lite på greveholm. Lite dumt, för när jag ser den vill jag nästan ha jul igen. Fast jag egentligen vill ha sommar. Knepigt dedär..

Idag har jag inte gjort något spec. Städat mitt rum och glott på tv bara. Lina skulle egentligen kommit hit och kollat på hockeyn, men så blev det inte..
Konstigt, hon är min bästa vän. & hon har fortfarande inte varit hemma hos mig, och det är mer än 2 månader sen jag flyttade. Det har alltid kommit saker i vägen. :P

Imorgon har jag inga spec planer heller. Funderar på att ta en långpromenix, beror ju på vädret dock. :)

Men nu ska jag gosa ner mig och kolla ordentligt. Vi hörs imorgon! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0