Godnatt!

Blev inte så mycket bloggning idag.
Har inte riktigt hunnit med det. För efter skolan blev det ju som sagt träning. Fyfan va det kändes. Är verkligen otränad nu. hehe!

Efter det åkte vi hem till Hampus för vi skulle ju fixa mitt busskort. Vi hittade dock aldrig numret dit, så vi visste inte vart vi skulle åka..
& jag var så himla trött. Så jag la mig och vilade lite i hampus säng. & vipps så hade jag somnat. Sov i flera timmar.
Sen var det mat, och nu är jag hemma igen!

Imorgon är det ingen skola, så himla gott! Har tandläkartid vid 1 imorgon, och eftersom jag börjar 12 på tisdagar så känns det inte som någon ide att ens åka till skolan.
Så jag och Emma ska gå på stan och kolla efter kläder till mor och fars fest. Får se om vi hittar något!

Sen kommer förmodligen Lina hit på kvällen. Hoppas verkligen att det blir så, aslängesen vi umgicks bara vi två. Saknar min Vaimis!

Men nu ska jag ta och krypa ner i sängen. Är fortfarande trött, och det är ju en dag imorgon också. Ni får sova så gott så hörs vi imorgon! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0