Onsdag, och fortfarande sjuk..

Hallå allesammans!
Jag är hemma idag också.. Min hals är helt fuckad nu, kan knappt svälja. Så ont har jag..
Har försökt dricka en massa tee, men eftersom det tar sån lång tid att dricka så hinner det bli kallt och då försvinner ju hela poängen. :P

Jag har iaf lyckats pallra mig upp ur soffan och tagit en dusch, mycket behövligt!
& vi har även ett litet problem här hemma idag. Eftersom både jag och Emma är sjuka så vill ju ingen gå och handla. Så vi har verkligen ingen aning om vad vi ska äta! Även om jag inte har någon större matlust måste jag ju iaf äta någonting. Skulle sitta fint med en varma koppen! MUMS!

Men ja, får se om det blir något käk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0