Shoppat lite! :D

(Förlåt för dåliga mobilbilder.)

♥ Ljus lyktor med rosa ljus till mtt rum. Ifrån Mio

♥ Bikini överdel. Får ha ont helt enkelt. För jag borde eg ha en såndär som är som en bh, men jag tycker det är så himla tråkigt. Så fick bli en sånhär ändå. Har ett par svarta bikinitrosor till. :) Den är ifrån Kappahl

♥ Nagellack ifrån HM. 8 stycken nagellack för 60 kr tycker jag inte är så pråkigt. Roliga färger nu till sommaren.

 

Kollade inte på så mycket annat eftersom det regnade och så. Var bikini jag var på jakt efter! Fick även ett brev ifrån Elin idag med två biobiljetter. En till mig och en till Linda. Vi fick dom som ett tack för att vi fixade hennes smink och hår till balen. Jätte snällt! Så i helgen blire sex and the city 2! :D

 

Men nu ska jag se färdigt filmen som jag började se i morse. Beuty and the briefcase med Hillary Duff.

Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: zaida

häärliga färger på nagellack ;)

2010-06-07 @ 21:31:59
URL: http://zaida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0