Bloggtorka..

Ja, det har börjat bli vanligt med det.. Men det ska bli ändring på det!
Har varit hemma hos mamma och pappa i några dagar nu. Hade inte med mig datorn så hade därför lite svårt att blogga..

Men jag fick med mig min gamla kamera hem nu. Det har vanliga batterier, och den slukar dom jätte snabbt. Så den är därför inte så bra. Men det är iaf en kamera!
Så nu kanske det blir lite mer bilder i bloggen, och det är ju mycket roligare. :)

Förövrigt så sätter jag igång med träningen imorgon igen. Känner att det gått för lång tid nu. Kaggen börjar växa. Haha!
Mer än så har jag inte riktigt planerat för morgondagen. Formodligen träffa min baby, har inte träffat honom sen i söndags, så jag saknar honom lite..

Men nu ska jag se på robin hood: Men in tights. Vi hörs imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0