Ush va varmt det är!

Sitter här i bara trosor och linne med fläkten på. Men ändå är jag varm. Det är ju dock sjukt varmt jämt i denna lägenheten. Vill egentligen åka och bada, men det är ingen som ställer.. dåligt!

Ikväll blir det bara slapp! Ska sova i hemma inatt för första gången på typ två veckor. hehe. Ska bli skönt det. Älskar min säng!

Idag har jag inte gjort något speciellt. Vaknade upp hos Hampus och åt frukost tillsammans med honom. Sen efter det åkte han iväg till jobbet och jag missade min buss hem. Så då satte jag mig på deras altan och solade lite. & sen kom hans mamma ut med jordgubbar och glass. Asgott! :D
Sen när jag missade nästa buss hem också bestämde jag mig för att åka ner till stan och låna lite filmer på biblioteket och sen ta bussen hem därifrån. & så blev det!
Dessa filmer blev det:

Jag älskar Astrid Lindgrens filmer! :D

Så nu ska jag ta och lägga mig i soffan och glo på någon utav dom. Hoppas att ingen utav dom hackar bara. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0