Första dagen på jobbet..

.. var jätte bra! Asgo personal och ännu goare ungar! Jag är nämligen på en förskola. Dock så råkade jag ta sönder mina skor ännu mer idag. Så när jag gick hem sen var den ett hål i sulan ända in till strumpan. Det gick hål i strumpan och jag har jätte ont i foten. Så jag tror att det är dags att köpa ett par nya!

Förövrigt så har min mormor köpt sluta röka plåster till mig. Steg 1 och steg 2. Det ska ta 2 veckor. & om jag klarar 4 veckor får jag 500 kr av mamma och pappa. Så jag vill verkligen inte svika dom!
& tänk hur mycket pengar jag kommer ha! Har redan börjat kolla på allt jag ska köpa. Massa kläder och massa filmer. :D

Så imorgon tar jag min sista cigg! Imorgon kväll sätter jag på det första plåstet, så det så! Hoppas alla är med och stöttar mig? :D Kan nog verkligen behövas.. Ska även försöka få Hampus och sluta med mig. För det kommer va svårt om han röker och jag inte får. Vi får väl se hur det går helt enkelt.

Nu ska jag ta och hämta ett glas juice och sen börjar ju sex and the city om 10 minuter! :D


Kommentarer
Postat av: steeeeeeeeena

BRRRAAA ALMIS!

fimpa röken, behåll glöden, ahha XD

2010-07-13 @ 09:25:51
URL: http://stjina.devote.se/
Postat av: Emelie Talvis

Jag hejar på dig! Du kommer nog klara att sluta röka.

2010-07-13 @ 11:29:08
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0