Blow my speakers up

Nyligen hemkommen ifrån en mysig lunch tillsammans med min älskling! Som förövrigt har klippt av nästan allt sitt hår. Var som att åka tillbaka två år i tiden. Jätte läskigt!
Hur som helst, efter lunchen gick han tillbaka till jobbet och här sitter jag. Uttråkad till tusen..

Tänkte nyss tanken att jag kanske skulle åka och träna. Men sen kom jag på att jag är lat. Så blev inget med det.
Så blir väl ist vänner med ett kallt glas juice. Gott det!

Hade föresten en jätte mysig kväll med Lina igår. Vi grillade och tjötade. & sen avslutade vi kvällen med sex and the city. Har verkligen saknat henne!

Slänger in en dagens outfit om någon minut också. Måste bara lägga in bilden på datorn!
Puss. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0