Onsdag 17 Februari.

Förlåt så mycket för min dåliga uppdatering!
Men igår kom jag hem så sent, och imorse så vaknade jag så sent. Sen kom hela familjen på fika. & Efter det var det dags att åka till jobbet.

Men nu är jag hemma ifrån jobbet. & nu jobbar jag inte förens på söndag.
Idag sålde jag 9, jag är fan bäst på kvällstid! :D Vann en tablettask. ;) Men jag har väl bara tur..
Men han tycker att jag är väldigt bra, så jag får jobba på dagstid nu dom två veckorna som kommer. Då tjänar jag minst 400 per dag. Men jag hoppas jag säljer mer än två i timmen. ;)

Ja, men nu ska vi inte prata mer jobb.
Imorgon ska jag sminka barn till lilla melodifestivalen, det ska faktiskt bli roligt! :D
Får träffa Linda och Emmy också, har fan saknat lite umgänge. :P

Nu ska jag glo på it's me or the dog, och äta lite kvällsmat.
Vi hörs sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0