Sådär ja!

Nu har jag iaf lyckats ändra alla färger. Headern är ju typ likadan fast i en annan färg den också.
Ska försöka göra en snygg, när jag har den orken..

Men ja, kan ju berätta lite om dagen.
Var ju som sagt i skolan innan och sminkade sjuor! Det gick bra, gick bättre igår dock. :P
Efter skolan kom far och sis och hämtade mig och sen åkte vi hem och fikade. Har saknat pappsi!
Dom hade varit och köpt en ny telefon till oss. & gud va kul jag och emma har haft med den. Haha, vi har inte så mycket till liv just nu. :P

Just nu sitter jag och väntar på att Hampus ska komma hit. Om han ens kommer, det vet man aldrig..
Isf ska vi förmodligen spela lite ratchet and clank. Hehe!
Men ja, nu ska jag göra tee!

Eftersom jag nu sitter vid min andra dator så finns det en massa gamla bilder här på. & eftersom jag inte har någon kamera får jag väl bjuda till med den här fina bilden på mig när jag var "blond".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0