Ny vecka. Bakis igen..

Vet inte vad som har hänt med mig, har börjat bli bakis. Det var jag aldrig innan. Helt sjukt..

Förlåt för att jag inte uppdaterade igår kväll. Men jag och Hampus bestämde oss helt hux flux att åka till Rojas och dricka lite. Dock missade vi sista bussen hem, så det fick bli till att övernatta där..
Det var ganska trevligt. 

Dock så dog min mobil inatt, så mitt alarm ringde inte. & jag skulle träna med Emma klockan 11. Men jag vaknade inte förens klockan halv 11. Så det gick ju lite åt helvete..

Men jag gick upp, drack en liter mjölk. Väntade på att de andra skulle bli klara. Sen drog dom till skolan och jag hem.

Thisbe går och stryker sig mot mina ben och vill att jag ska kasta hennes leksak.. Så måste väl leka lite med henne nu.
Vi får höras sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0