Nu vill jag bli frisk!!

Fyfan, jag hatar att vara sjuk. Snorar och nyser hela tiden och nu har det hänt något med mina öron. Det gör jätte ont!
& så knastrar det sådär obehagligt som det gör när man har fått vatten i öronen och det börjar försvinna.
Jätte obehaglig känsla att ha det så hela tiden..

Så får bli att stanna hemma ifrån skolan imorgon. Men då missar jag ju även modevisningen. Så himla surt! Jag ville ju verkligen de. :(

Annars är det väl ingen förändring sen sist. Hampus spelar fortfarande tvspel och thisbe ligger fortfarande och sover.
Jag kan dock inte göra något av det.
Spelar jag tvspel så dör jag ju så fort jag nyser. & det är ju som sagt väldigt ofta.
& sova kan jag inte heller. För det går inte somna när man nyser hela tiden..

Nä, nu blev jag lite depp. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0