Måndag igen!

Hejsan allesammans! Hade ni en bra alla <3 dag? Min var ganska okej, vi gjorde inget spec. Men vi har alltid mysigt!
Idag började jag dagen med att gå upp, och sen tvinga mig själv ner till stan för att träna.
Men vi körde verkligen på hårt idag! Vi tränade ju inte alls förra veckan, så vi tyckte det behövdes.
20 min på cykel, 40 min på löpbandet och sen en massa styrketräning! :J

Nu är vi dock hemma igen, men jag börjar ju jobba om ca 3 timmar. Så nu måste vi sätta igång med maten.
Vi får höras när jag kommer hem sen, ha det så bra sålänge!

Kommentarer
Postat av: Caanez

hejsan, tänkte bara informera om min nya blogg som innehåller fullt med användbara tips som alltid är bra att ha, kolla gärna in men lämna en kommentar innan du går så jag vet vad du tyckte :). om du inte är intresserad ber jag om ursäkt för denna kommentar.. kram caanez

2010-02-15 @ 16:14:42
URL: http://caanez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0