Krångel, krångel!

Ja, nu är Hampus här. Han har kopplat in sitt ps3 nu, men vi kan inte komma överens om vilken film vi ska se. Men jag, jag vill eg bara spela sagan om ringen! :P

Har förövrigt inte rökt på 5 timmar. Det är ju en början iaf! :) Hoppas verkligen jag lyckas denna gången, har ju försökt säkert hundra gånger innan. Men det håller någon dag, sen är man och köper ett paket igen.
Men igår och idag har tyckt det varit lite äckligt att röka, just för att jag bara hade äckligt level. Fyy..

Vill också tillägga att det är sån himla skillnad på hur det ser ut när olika människor röker.

Ta Lisbett Sallander i Män som hatar kvinnor t.ex. Hur gott ser det inte ut när hon röker? Helt sjukt.
Sen när du ser en gamal avdankad rynkig tant står och suger på cigarreten så hårt så att man tror hon ska suga in hela ansiktet. Då förstår jag verkligen inte hur jag kan röka? Då tänker jag bara, kommer jag bli såndär?

Men nu har Hampus även fixat ljudet till ps3n, så nu ska vi se film. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0