I skolan, och delar med mig

Hej! Sovit gott?
Det gjorde iaf jag, tog verkligen emot att gå upp idag. Men jag lyckades!

Nu sitter jag i skolan och alla förbereder sig för att ha redovisning i naturkunskap. Men inte jag och Lina, för vi har nämligen inte gjort den! HEHE
Så jag slutar klockan 11 som vanligt. Då bär det ju av mot stan och träffa Asta. Ska följa med henne och kolla på något bord, sen får vi se vart vi tar vägen.
Hörs sen! :*

Kan lägga till att vi gjorde faktiskt våran redovisning sen. Fast vi fick inprovisera hela grejer, men det gick nog ändå. :P

Kommentarer
Postat av: Linda.

svar: Cillas barn var sjuka så det blev inställt, tur det egentligen :D

2010-02-12 @ 17:22:36
URL: http://lnygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0