Godmorgon!

Har ni sovit gott allesammans?
Jag har sovit ganska okej, pappa ringde och väckte mig vid 6 i morse och sen var det svårt att somna om. Men annars var det väl okej, katter som klöste och skrek vid dörren bara. :P

Jag kom precis ut ur duschen och sitter nu och äter frukost, samtidigt som jag slötittat på nyheterna.
Det har visst hänt en bilolycka inte alls långt härifrån, lite läskigt..
Jag är uppe sjukt tidigt idag, jag börjar ju ändå inte förens 12. & allt jag har kvar att göra är att sminka mig och borsta tänderna, och det tar ju inte 2 timmar precis.
Men vi skulle tvätta idag, så var tvungen att gå upp och duscha så vi kunde tvätta handukarna. :P

Vet inte riktigt vad vi ska göra i skolan idag, alla sitter väl och forsätter sätta i extentions. Men frågan är vad jag ska göra då, huuh?

Nu ska vi ner till tvätten igen, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0