Godkväll!

Nu sitter jag här igen, och glor på halv åtta hos mig! :)
Hampus sitter på bussen hit, fy vad jag ska pussa på honom!!
Har även bestämt mig för att nu ska jag sluta med ciggen! Så därför, behöver jag gå och införskaffa mig en jävla massa godis.
Mor lovade att sätta in pengar, så jag går till willys såfort halv åtta hos mig är slut! :)

Imorgon ska jag möjligtvis ut på krogen med Jossan och Alex. Vi får se, måste tänka över mina pengar lite. Både Emma och Hampus fyller ju år snart. Så det blir nog lite tight..

Dagen idag har inte varit så lyckad dock.. Sålde skitdåligt. Men Simon sa att det är vanligt att när man säljer så himla bra i början kan det bli en svacka. Men han säger att jag kommer ta mig upp. :J
Nu är jag ledig fram till Måndag, och då jobbar jag kväll. Får äntligen sälja pyssel igen. :P

Men nu vill jag glo på tvn! vi hörs. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0