Alla <3-dag!

Godmorgon på er allesammans! Har ni fått en bra star på årets kärleksdag? ;)
Det hade iaf jag. Vaknade upp jämte min älskling och det är ju alltid underbart. Men det följdes av någon som inte var fullt så roligt, diska! Verkligen min favoritsyssla.. Eller inte.

Men nu är jag äntligen klar. Ska in i duschen nu och tvätta av mig allt äckligt diskvatten som stänkte mig hela tiden. Dock har jag inte ens någon ork att duscha, tänkte tvinga Hampus att duscha mig, haha! Men han är fullt upptagen med att spela wii. Får väl se om han orkar. Han brukar dock inte tacka ner till en dusch med mig. Haha!

Vad ska ni hitta på idag då? Något mysigt?
Jag & Hampus har inte bestämt något spec faktiskt. Blir väl att mysa framför någon bra film med lite godis! För ingen utav oss, spec jag, har inte så mycket pengar just nu. Så jag tror att vi gör något riktigt mysigt lite senare i vår. :)

& bara för att tillägga något som inte handlar om alla hjärtans dag, min enterknapp är sönder. När jag trycker på den så stannar den nere. Sen måste jag pilla upp den igen, lite jobiigt. :P Får prata med Robert om det när jag kommer tillbaka till skolan igen. :J

Men nu måste jag duscha, varken jag orkar eller inte. Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0