Ont i fötterna!

Har varit på stan idag med mor och syster. Blev väldigt hastigt och lustigt i morse så hann inte blogga!
Jag köpte födelsedagspresent till min älskling och ett puder. Känner jag måste hålla inne lite med shoppandet nu. :P

& något hade korvat sig i min ena sko, så jag har nu jätte ont. :(
Hoppas det går över snart dock. Inte kul att stå och kolla på en hockey match om man har ont i fötterna redan innan matchen.

& idag ska jag faktiskt sova hemma hos mamma och pappa! Ska bli mysigt. :) Det är ju snart tre månader sen jag flyttade. & så får jag ju mysa med lille ville också! :D

Slänger in en dagens outfit också!

Ingen facelook för idag såg jag hemsk ut rent ut sagt. HAHA!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ÄLSKAAAAR din jacka!

2010-04-07 @ 16:08:17
URL: http://underthesky.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0