NATTI!

Hallå på er!
Vet att uppdateringen sucks just nu. Men hinner inte med. Det är ganska mycket i skolan, samt att jag har ett liv också. ;)

Kom hem ifrån hockeyn för ett tag sen. Himla vilken spännande och jobbig match. Min hals gör ont & min mage är helt sjuk. Jag hattar sudden!
Spec när det är så mycket som står på spel. Jag hade ju allt planerat. Vinner idag och sen tar vi hem guldet imorgon. Så att jag i lugn och ro kan gå på min älsklings spelning på Lördag. Men nu blir det stress fram och tillbaka, men sånt är livet!

Imorgon är det bara skola och sen hockey på kvällen såklart.
Fredag ska jag äntligen klippa mig!! Behövs. Om vi förlorar imorgon så blir det till att dricka på Fredag också. Det är nämligen så att jag har dricka tills dom tar guldet. Men om det inte avgörs förens på Måndag så fixat vi ny dricka ist. ;)

& Lördag är det hockey och Hampus spelning. Hans första spelning! :D

Aja, nu ska jag sussa. Vi hörs! :*

Edit: Jag håller på Hv71 och jag har ont i fötterna också. ;)

Gammal bild. hehe


Kommentarer
Postat av: SANDRArr

Sv: Jaha fan vad dumt "/, jag hade inga pengar heller så jag kunde ringa.

Vart var ni då.? =)

2010-04-25 @ 19:27:37
URL: http://sandrarr.blogg.se/
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Tur att HV vann då :)

2010-04-25 @ 20:24:18
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0